Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2014 ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ



Στην Ελλάδα του σήμερα , σε αυτή τη χώρα που ΤΑ ΠΑΝΤΑ καταστρέφονται με ταχύτατους ρυθμούς , οι Έλληνες μαθητές αποδεικνύουν πως γνωρίζουν τη μορφή που επρόκειτο να έχει το μέλλον τους.

Οι μαθητές μπορούν και βλέπουν την κάκιστη και βίαια φυγή όλων των ΑΞΙΩΝ.
Κάτι παρόμοιο με το συνωστισμό της Σμύρνης  όπως η σφαγή  διδάσκεται στα σχολεία σήμερα. Σίγουρα στο μέλλον τα παιδιά μας, κάνοντας χρήση των Αα Βου Γου Δου κ.τ.λ. , θα μαθαίνουν πως οι προγόνοι τους ήταν χαραμοφάηδες όσο κανένας άλλος λαός στον πλανήτη και έπρεπε να τους τα πάρουν ΟΛΑ! Επειδή αυτή ήταν η πραγματικότητα θα διηγούνται , οι Έλληνες συναίνεσαν και από εκεί και έπειτα τα γελοία και βάρβαρα θα ξεκινούν με  ‘φουσκωτό κοτοπουλάκι’ , ‘κολλημένη μπριζόλα’ , ‘φουξ πορτοκάλι για τροφές , Νερό Δηλητήριο , έμβρυα κλώνους και άλλα ''προηγμένα''.


Πόσες συντάξεις άραγε και πόσους μισθουλάκους να τάξεις σε έναν νέο άνθρωπο για να τον αποτρέψεις από το όνειρο ,τον στόχο, από την ισχύ της ύπαρξης του; Με τί θα τον φοβήσεις;;  Δεν μπορείς να του πάρεις κάτι γιατί του έχεις δώσει τίποτα!  Δεν σε φοβάται!! Οι μαθητές έχουν μόνο αλήθεια!  Για αυτό και τα ‘ρόπαλα’ τους είναι πολύ δυνατά. 



Κωνσταντίνος Μανίκας

Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου στο 10 Λύκειο Δραπετσώνας Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς.
Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου , μέσα στην εξεταστική περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν.
Τι λέτε;;;;;
Τι μέλλον έχω , -εξαιτίας σας – κι από ποιους πραγματικά κινδυνεύει;;;;
Ας δούμε πρώτα, ποιος διαμόρφωσε το μέλλον και την ζωή όλων, από παλιά.
- Ποιος έφτιαξε το μέλλον του παππού μου και το έντυσε με τα αποφόρια της ΟΥΝΤΡΑ, στέλνοντας τον μετανάστη στη Γερμανία;
- Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο;
- Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό , δεν περισσεύουν –όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;;;;;
- Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου;
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ :

Μαθητής σε Λύκειο της Κατερίνης πήρε αποβολή επειδή ζήτησε να γίνεται έπαρση της Σημαίας και να ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος!

Το… σφάλμα του και η… αταξία του, που του στοίχισε την τιμωρία του, ήταν η να αξιώσει από τον διευθυντή του σχολείου, να υψώνεται η Ελληνική σημαία μία φορά την εβδομάδα και να ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος, όπως προβλέπεται από τον Νόμο Κ.Δ.Π. 223/97, παρ.33.
(παρ. 33. Σε κάθε δημόσιο σχολείο αναρτώνται καθημερινά τόσο η ελληνική όσο και η κυπριακή σημαία σε διαφορετικούς ιστούς. Μια φορά τη βδομάδα γίνεται επίσημα η έπαρση των σημαιών και ψάλλεται ο Εθνικός Ύμνος σε κοινή συγκέντρωση των παιδιών και με την παρουσία όλου του διδακτικού προσωπικού)
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ :


Η αποστομωτική απάντηση ενός μαθητή στον Άδωνι Γεωργιάδη που ΣΑΡΩΝΕΙ στο διαδίκτυο!!!


Παιδια,μιλησε ο Αδωνις.. Εχει στειλει τα παιδια του στα καλυτερα ιδιωτικα της χωρας, θα τα κανει μεγαλοεπιστημονες ενω αυτα θα ξυνονται ολη μερα μονο και μονο γιατι εχει ολες τις ακρες, την ιδια στιγμη που εμεις αντι να προσπαθησουμε για ενα πιο δικαιο αυριο, διαβαζουμε ατελειωτες ωρες, δινουμε αμετρητα λεφτα στην παραπαιδεια και στα φροντιστηρια μονο και μονο γιατι; Για να καλυψουμε τις αναγκες ενος δουλοπρεπους εκπαιδευτικου συστηματος που μοναδικος του σκοπος ειναι το χαντακωμα και η αποτυχια ολο και περισσοτερων νεων παιδιων…
Γιατι πρεπει απο τα 15 μου χρονια και απο αυτα που θα κανω στην φετινη μου ταξη να εξαρτιεται ολη μου η ζωη;
Γιατι να μην εχω την ευκαιρια να διορθωσω ενα μου στραβοπατημα;
Γιατι μια ζωη να πρεπει να σκυβουμε το κεφαλι και κανουμε αυτο που μας λενε οσο βλαβερο αν ειναι για εμας…
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου